وبلاگ هواداران زانیار خسروی

وبلاگ هواداران زانیار خسروی

وبلاگ هواداران زانیار خسروی

وبلاگ هواداران زانیار خسروی

دانلود آهنگ حسودیم میشه از زانیار خسروی

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ب.ظ

دانلود آهنگ حسودیم میشه از زانیار خسروی

دانلود آهنگ حسودیم میشه از زانیار خسروی با لینک مستقیم

همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین

Download New Music Xaniar Khosravi Called Hasoodim Mishe


متن آهنگ حسودیم میشه از زانیار خسروی

همه زندگیمو گرفتی

بهم یه دنیا غم دادی
حسودی میکنم به این که بدون من

بیشتر از همیشه شادی

دانلود آهنگ حسودیم میشه از زانیار خسروی

وقتی رفتی واست یه ارزو کردم

که دنیا بهترین هاشو سر راهت بذاره

وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت

اخه فکر میکردم که برمیگری دوباره

وقتی رفتی واست یه ارزو کردم

که دنیا بهترین هاشو سر راهت بذاره

وقتی رفتی گفتم بهت بخشیدمت

اخه فکر میکردم که برمیگری دوباره

دانلود آهنگ حسودیم میشه از زانیار خسروی


DOWNLOAD

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
benyamin ben

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی